obh

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Tobias - 31 augusti 2011 21:15

I lag med Esteban och Olof tog Löftan hem bronset i DM-stafetten den gångna helgen. Ingen av oss gjorde egentligen något riktigt bra lopp så det hade kunnat ge än bättre utdelning. Jag sprang den andra sträckan och gjorde förutom en kontroll ett stabilt tekniskt lopp. Tyvärr slarvade jag med riktningen på en längre sträcka och tappade där några minuter. Kroppen var inte helt på topp. Det är framförallt farten som inte finns där. Inte så konstigt kanske då det är bra längesedan jag körde fartpass med kontinuitet.


Jag hann även med medel-DM i helgen. Loppet där var inte heller helt på topp. Inga stora grodor, men en del småslarv i den bitvis luriga terrängen.


Mellan tävlingarna bodde jag i Båstad med logi helt i klass med Scandic. Jag delade där rum med vad jag antar är en av världens snabbaste sms-skrivare. Med dubbelfattat tumgrepp gick det makalöst fort.


Efter helgen har en förkylning tagit tag i kroppen, så veckans projekt får bli att bli frisk. I helgen hade jag tänkt få till en del mängdträning, men vi får väl se hur det blir med det.


Ha de!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards