obh

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Tobias - 3 mars 2012 17:05

Det börjar närma sig start. Med ca 15h kvar känns det som att det mesta är under kontroll. I morse testade vi spåren mellan Eldris och Mora. Riktigt snabba spår. Skidorna är i det närmaste färdigvallade. Det känns som det kommer bli en fin skiddag i morgon. Lite kallare på start och sedan en dag på minussidan i strålande solsken. Vad det verkar relativt lätta vallaförhållanden där olika varianter kommer funka och inte skilja sig speciellt mycket. Kroppen börjar också bli full av carbo så jag är på g.Elitstartfältet har tappat några heta namn i veckan. Största avbräcket är ju givetvis Northug som det hade varit mycket kul att se vad han går för. Även Svärd och Alsgård har tackat för sig. Det betyder ju tre platser upp för min del. Men fortsatt ett väldigt bra startfält. Skall jag tippa så kör jag en trippel team xtra med Ahrlin som etta, Jörgen A tvåa och Anders A trea. Det känns som stora delar av tätskiktet kör ovallat imorgon vilket passar både Jerry och Jörgen. Min känsla för morgondagen är god. Det har känts bra de sista veckorna och jag är taggad. Jag hoppas få lite revanch från förra året och åtminstone köra inbland de 600 bästa. I fäders spår för framtids segrar!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards