obh

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Tobias - 25 november 2009 21:32

Till helgen drar jag till Torsby för ett miniläger och säsongens snöpremiär. Förhoppningen är att få några mil i kroppen och att finna tekniken.


Annars har det varit ganska bra på träningsfronten sista tiden. Efter en veckas förkylning har jag kört på helt ok, även om kroppen lätt blir sliten och jag får lägga in lite lugnare träning alternativt mer vila än planerat. I lördags körde farsgubben riktigt hårt med mig på rullskidor. Ca 100min stakning i fint böljande terräng. Efter det var jag riktigt mör och de flesta av överkroppens muskler värkte i några dagar.


Med detta offentliggör jag också att jag till nästa år byter ol-klubb. Det blir Löftandressen som jag drar på mig. Förhoppningen är att få tillbaka lusten och motivationen till orienterandet. Detta år har jag varit kasst tränad och inte alls tyckt det varit roligt att springa orientering. Jag har redan nu under hösten känt mig mer motiverad och sugen. Främst blir det kavlarna Tiomila och Jukola jag skall försöka höja mig till, rackans kul och inspirerande. Förhoppningsvis får jag också i Löftan det lika skoj som under Trennes turnéer och upptåg.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards